Prezentowana firma Global ma swoją siedzibę w miejscowości Wygoda k. Konopisk, kilkanaście kilometrów od Częstochowy. Tradycje zakładu sięgają 1998 roku. Wieloletnia obecność na rynku usług motoryzacyjnych oraz współpraca z dużymi hurtowniami części samochodowych zaowocowały dynamicznym rozwojem firmy. Obecnie działa ona pod szyldem sieci autoryzowanych serwisów Auto Primo.

Konsekwentnie realizowany plan inwestycyjny sprawił, że firma Global stała się miejscem, w którym oferowane są kompleksowe usługi związane z mechaniką i obsługą pojazdów.

Warsztatowe początki

– Na rynku usług samochodowych funkcjonujemy już od ponad 18 lat – mówi Andrzej Kuśmierski, właściciel firmy. – Zaczynaliśmy od skromnego, jednostanowiskowego warsztatu. Od samego początku dokładaliśmy wszelkich starań, aby wykonywane przez nas usługi łączyły solidną jakość z przystępną ceną. Rok po roku konsekwentnie realizowaliśmy plan rozwoju firmy. Powoli zdobywaliśmy pozycję na rynku oraz poszerzaliśmy grono klientów. Dzięki temu w 2004 roku nadszedł czas zmiany dotychczasowego małego budynku na większy. Wraz z nową lokalizacją zwiększyliśmy do trzech liczbę stanowisk serwisowych. Coraz większa rzesza obsługiwanych klientów sprawiła, że w 2013 roku oddaliśmy do użytku nowy budynek, w którym uruchomiliśmy stację kontroli pojazdów oraz dwa kolejne stanowiska warsztatowe. Przy serwisie prowadzimy również sklep motoryzacyjny – dodaje. Oprócz solidnych podstaw oraz możliwości rozwoju, długoletnia obecność na rynku daje firmie Global jeszcze jedną korzyść. To doświadczenie, które pozwala na radzenie sobie nawet w trudnych sytuacjach. – Doświadczenia nie da się kupić za żadne pieniądze. Przez lata pracy spotkaliśmy się z wieloma nietypowymi przypadkami. Dzięki temu wiemy, jak radzić sobie w takich sytuacjach, stosując niekiedy nieszablonowe rozwiązania. Doceniają to nasi klienci, którzy mają pewność, że oddają swój samochód w dobre ręce – mówi Andrzej Kuśmierski.

Oferta

Na przestrzeni lat serwis Global znacznie poszerzył swoją ofertę. Znajdziemy w niej przede wszystkim bogaty wachlarz usług mechanicznych. – Wykonujemy wszystkie czynności związane z mechaniką pojazdową: począwszy od prostych napraw, takich jak wymiana płynu hamulcowego, chłodniczego czy oleju, skończywszy na poważnych czynnościach serwisowych, np. wymianie rozrządu czy kompletnym remoncie silnika – wyjaśnia właściciel. W ofercie znajdują się również naprawy układu chłodzenia, zawieszenia, układu napędowego oraz wydechowego. Mechanicy z firmy Global wykonają także szczegółowy przegląd samochodu i wskażą elementy, które wymagają wymiany lub naprawy. Oprócz tego firma wykonuje usługi związane z wulkanizacją. Wszystkie naprawy wykonywane są przy zachowaniu najwyższych standardów, a używane do nich podzespoły objęte są gwarancją przewidzianą w ramach działalności sieci Auto Primo. Dla stałych klientów przygotowano wiele promocji – atrakcyjne ceny podzespołów (np. elementów zawieszenia, układu kierowniczego, silnika czy układu chłodzenia). Dużym powodzeniem wśród klientów cieszą się także usługi stacji kontroli pojazdów.

Wyposażenie i załoga

Przeprowadzanie skomplikowanych, zróżnicowanych napraw możliwe jest m.in. dzięki bogatemu wyposażeniu warsztatu. – Budynek naszego serwisu kryje w sobie między innymi trzy podnośniki dwukolumnowe. Posiadamy również jeden podnośnik nożycowy do ustawiania geometrii. Niedawno, dzięki wsparciu firmy AD Polska, wzbogaciliśmy się o nowoczesne urządzenie do geometrii 3D John Bean. Korzystamy również z urządzenia do odpowietrzania układów hamulcowych firmy TRW. Kompletną obsługę systemów klimatyzacji zapewnia nam stacja marki Bosch. Diagnostykę wykonujemy na urządzeniach diagnostycznych CDIF oraz PDL5000. Dodatkowo posiadamy również wyważarkę i montażownicę do kół oraz wysysarko-zlewarki do oleju – wymienia właściciel. Dużą rolę w procesie wyposażania warsztatu odegrała współpraca z firmą AD Polska. Dzięki konsekwentnemu realizowaniu warunków współpracy biznesowej warsztaty sieci Auto Primo mogą liczyć na duże wsparcie w rozwoju. Zakup sprzętu warsztatowego jest jego ważnym elementem. – Od samego początku naszej działalności jesteśmy związani z firmą AD Polska. W ciągu ostatnich kilkunastu lat współpraca ta była dla nas dużym wsparciem. Zawsze byliśmy nastawieni na rozwój oraz spełnianie najwyższych standardów. Niestety, realia polskiego rynku bywają trudne, a w takich sytuacjach wsparcie solidnego partnera jest nie do przecenienia – wyjaśnia Andrzej Kuśmierski.


Oprócz nowoczesnego wyposażenia firma Global może pochwalić się sprawdzoną i doświadczoną kadrą pracowniczą. Obecnie tworzą ją 4 osoby, które doskonale radzą sobie z codziennymi obowiązkami warsztatowymi. Swoją wiedzę stale poszerzają oni na różnorodnych kursach i szkoleniach. Dzięki temu niestraszne im są usterki pojazdów wyposażonych w najnowocześniejsze systemy mechaniczne i elektroniczne. Doceniają to klienci, którzy często wracają do sprawdzonego serwisu Global. – Naszą naczelną zasadą jest zadowolenie klienta – mówi właściciel. – Staramy się wykonywać swoje zadania jak najlepiej. Niejednokrotnie to właśnie razem z klientem ustalamy rozwiązanie, które w pełni go usatysfakcjonuje. Wiemy, że w dzisiejszych czasach konkurencyjność na rynku jest bardzo ważna. Stoją za nami długie lata doświadczenia, jednak mamy świadomość, że tylko nieustanna dbałość o każdy detal zagwarantuje nam utrzymanie pozycji na rynku oraz dalsze zaufanie, jakim darzą nas klienci – podsumowuje.

Łukasz Pieńkowski

PPHU GLOBAL Andrzej Kuśmierski

Wygoda 42
42-274 Konopiska
tel.: 34 328 23 10
tel. kom.: 606 667 392
e-mail: global.ak@wp.pl

WYKONYWANE USŁUGI:

  • naprawy silników,
  • naprawy układu hamulcowego, napędowego, wydechowego,
  • naprawy zawieszenia,
  • wulkanizacja,
  • diagnostyka komputerowa,
  • obsługa klimatyzacji,
  • stacja kontroli pojazdów,
  • sklep motoryzacyjny.