Starline to własna marka części zamiennych i wyposażenia warsztatów oferowana przez ELIT Polska. W najbliższych dniach, dzięki planszom sponsorskim, poznają ją widzowie programów TVN Turbo.

Dwadzieścia lat temu w Czechach powstała niezależna marka części zamiennych do jednośladów, samochodów osobowych i pojazdów ciężarowych. Z czasem powiększano nie tylko jej asortyment, ale i dostępność w kolejnych krajach Europy – od Wielkiej Brytanii po Ukrainę. Na rynek polski trafiły jednak dopiero po zmianach w strukturach sieci ELIT należącej do globalnego lidera aftermarketu – LKQ Corporation.

W pierwszej kolejności, pod koniec 2017 roku, wprowadzono produkty Starline z trzech wiodących kategorii: układu hamulcowego, hydrauliki pojazdowej i akumulatorów. Dziś katalog ELIT Polska obejmuje ponad 50 grup, na które składa się 30 tysięcy referencji. Najpopularniejsze w Polsce, obok już wymienionych, to części do układu napędowego, zawieszenia i wydechowego, autochemia i kosmetyki, elementy nadwozia oraz wyposażenie i narzędzia warsztatowe.

– Po blisko dwóch latach od wprowadzenia na polski rynek możemy zakończyć etap kształtowania i kompletowania katalogu Starline w odpowiedzi na zainteresowanie naszych Klientów. Symbolicznym akcentem jest zakończona właśnie promocja marki pomiędzy cieszącymi się dużą popularnością programami motoryzacyjnymi w TVN Turbo. Dzięki niej budujemy świadomość istnienia i rozpoznawalność Starline u polskich kierowców. Jednocześnie wspieramy tą formą reklamy naszych dystrybutorów czy zaopatrujące się u nas warsztaty – mówi Dawid Cieśla, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży w ELIT Polska.