Prezentujemy Auto Serwis MAXIM, działający w Jaśle przy ul. Towarowej 29. To miejsce, w którym właściciele pojazdów otrzymają kompleksową, fachową pomoc. Usługi mechaniczne, geometria czy elektryka samochodowa to tylko część szerokiej oferty usług świadczonych przez serwis.

Auto Serwis MAXIM działa w ramach autoryzowanej sieci serwisów Partner ELIT.

Pasja do motoryzacji

– Pomysł otworzenia własnego serwisu zrodził się z pasji do motoryzacji. Od zawsze interesowałem się samochodami i wszystkim, co z nimi związane. Jednym z moich marzeń i celów było związanie swojej pracy zawodowej właśnie z motoryzacją. Możliwość realizacji swojej pasji w codziennej pracy to naprawdę wspaniała rzecz. Dodatkowym bodźcem do otworzenia serwisu był fakt, że w okolicy nie było miejsca, w którym właściciele pojazdów znaleźliby kompleksową pomoc. Dzisiejsze realia rynkowe sprawiają, że serwisy muszą się starać maksymalnie skracać czas niezbędny do przeprowadzenia naprawy. Pojazdy, które do nas trafiają, są niejednokrotnie narzędziami pracy dla naszych klientów, a w związku z tym każdy dzień przestoju generuje straty finansowe. Jesteśmy tego świadomi, dlatego oferujemy kompleksowe usługi w jednym miejscu, bez konieczności tracenia czasu na dojazdy – opowiada właściciel serwisu, Damian Kosiba.

Serwis mieści się w budynku, który pozwala na wykonywanie szerokiej gamy napraw oraz daje możliwości dalszego rozwoju firmy. Obecnie w Auto Serwisie MAXIM funkcjonują dwa stanowiska naprawcze, a także stanowisko do wymiany opon i wulkanizacji. – Nie mieliśmy większych kłopotów ze znalezieniem odpowiedniego lokalu. Nieco więcej czasu zajęło nam skompletowanie kadry pracowniczej. Zależało mi na zatrudnieniu osób zaangażowanych w wykonywaną pracę, dla których mechanika to więcej niż tylko praca zarobkowa. Odpowiednie podejście jest w tej branży bardzo ważne, dlatego zatrudniam wyłącznie osoby, które angażują się w wykonywane zlecenia i dbają o wysoką jakość usług. Bardzo się cieszę, że udało nam się zbudować zespół, w którym każdy w takim samym stopniu dba o rozwój oraz dobre imię firmy. Postawiłem na ludzi młodych, ambitnych, i to rozwiązanie sprawdza się doskonale – wyjaśnia Damian Kosiba.

 

Świadczone usługi

Od początku istnienia firmy właściciel dążył do wykonywania usług na najwyższym poziomie przy użyciu części o odpowiedniej jakości, z jednoczesnym zachowaniem przystępnej ceny. Naturalnym wyborem okazało się zatem dołączenie do autoryzowanej sieci serwisów Partner ELIT. – Współpraca z dużą hurtownią daje nam możliwość sprowadzenia praktycznie każdej potrzebnej części w bardzo krótkim czasie. Klienci doceniają fakt, że przeprowadzone naprawy wykonywane są z wykorzystaniem dobrych jakościowo części objętych gwarancją. Po polskich drogach poruszają się pojazdy niemal każdej marki, zatem dostęp do szerokiego asortymentu podzespołów jest naszym dużym atutem. Dodatkowymi korzyściami są programy lojalnościowe, pakiety szkoleniowe oraz programy skierowane do naszych klientów. Niełatwe realia polskiego rynku sprawiają, że dobrze mieć za sobą solidnego partnera – mówi Damian Kosiba.

Oferta serwisu MAXIM bazuje przede wszystkim na usługach mechanicznych. – Wykonujemy praktycznie wszystkie czynności związane z mechaniką pojazdową. Podstawowe naprawy, takie jak okresowa wymiana płynów czy filtrów, staramy się wykonywać na bieżąco, gdyż szanujemy czas naszych klientów. Wykonujemy również poważniejsze naprawy silników, zawieszenia czy układu hamulcowego. Sporym powodzeniem cieszą się także naprawy związane z elektryką samochodową. Cieszy nas fakt, że wśród naszych klientów znajdują się także osoby z odległych miejscowości. To, że pokonują wiele kilometrów, aby skorzystać z naszych usług, jest dla nas dużym wyróżnieniem i wyrazem zaufania – podkreśla właściciel serwisu.

Obecna oferta serwisowa firmy wygląda następująco:

• wulkanizacja
• układy wydechowe
• zawieszenia
• klimatyzacja
• układy kierownicze
• układy hamulcowe
• sprzęgła
• skrzynie biegów
• silniki
• elektryka samochodowa

W ofercie firmy znajdują się również usługi wulkanizacyjne oraz obsługa klimatyzacji. Dbając o bezpieczeństwo klientów, pracownicy serwisu MAXIM podczas każdej naprawy wykonują dodatkowo podstawowy przegląd innych elementów pojazdu, informując właścicieli o ewentualnych innych zauważonych usterkach. Dodatkowo, każdy z pracowników serwisu zawsze znajdzie chwilę, aby porozmawiać z właścicielem na temat jego pojazdu, zaproponować najlepsze rozwiązania i rozwiać pojawiające się wątpliwości. Klienci każdorazowo są informowani, co zostało zrobione w ich samochodzie, na czym polegała naprawa oraz jakie elementy zostały użyte do jej przeprowadzenia. Takie drobne gesty budują przywiązanie do serwisu oraz jego pozycję na rynku.
– Obecnie zatrudniamy trzech mechaników. To osoby rzetelne i sprawdzone, wykonujące swoją pracę z pełnym zaangażowaniem. W naszej firmie wyznajemy zasadę indywidualnego podejścia do każdego klienta. Dbamy o jego satysfakcję i traktujemy tak, jak sami chcielibyśmy być traktowani. Nasz zespół działa niezwykle sprawnie również dlatego, że ta praca to nasza pasja, a poszczególne naprawy to nie tylko kolejne zadania do wykonania – dodaje. Stabilny skład osobowy to także duże udogodnienie dla stałych klientów serwisu MAXIM. Dzięki temu wiedzą, że oddają pojazd w te same, sprawdzone ręce, a mechanicy znają poszczególne pojazdy i historię ich napraw.

MAXIM to solidna marka, za którą stoi wieloletnie doświadczenie oraz rzesza stałych, zadowolonych klientów. Zaufanie, jakim klienci darzą ten serwis, jest najlepszą rekomendacją i potwierdzeniem wysokiej jakości usług. Polski rynek motoryzacyjny z pewnością nie należy do łatwych, a wiele firm nie radzi sobie w dobie rosnącej konkurencji. Jednak, jak widać na przykładzie serwisu MAXIM, zawsze znajdzie się miejsce dla mechaników pasjonatów, którzy solidnie wykonują swoją pracę.

Łukasz Pieńkowski

Dane teleadresowe:
Auto Serwis MAXIM
ul. Towarowa 29
38-200 Jasło
e-mail: autoserwis.maxim@interia.pl
tel. 537 450 826