Mobil Pro oferuje warsztatom identyfikację wizualną, atrakcyjny branding Mobil, który zwiększa rozpoznawalność serwisów wśród klientów, a także dodatkowe szkolenia i wsparcie biznesowe na różnych poziomach.
Producent olejów silnikowych Mobil wprowadził nowy program, którego celem jest znaczące wzmocnienie wsparcia dla warsztatów niezależnych w Polsce i Europie.
Mobil Pro został stworzony w oparciu o wiedzę zdobytą podczas rozmów z właścicielami ponad 3000 warsztatów, aby pomóc profesjonalistom z branży motoryzacyjnej radzić sobie z codziennymi wyzwaniami i rozwijać ich działalność biznesową.
Uczestnicy programu Mobil Pro mogą otrzymać szeroki pakiet wsparcia, obejmujący praktyczne szkolenia wideo, atrakcyjne materiały reklamowe, profesjonalny branding Mobil, podkreślający ich współpracę z wiodącą marką olejów silnikowych oraz narzędzia cyfrowe. Nowa inicjatywa ma pomóc warsztatom niezależnym rozwijać się i odnosić sukcesy na wymagającym i dynamicznie zmieniającym się rynku.
W ramach współpracy z Ryanem Stewartem, właścicielem warsztatu i twórcą internetowym, powstała seria filmów szkoleniowych Mobil Pro (obejrzyj pierwszy z nich). Materiały wideo przygotowano z myślą o młodym pokoleniu mechaników i zachęceniu ich do zdobywania wiedzy oraz praktycznych umiejętności z zakresu olejów silnikowych, obsługi klienta, sprzedaży dodatkowej oraz innych kluczowych zagadnień branżowych.
Mobil Pro to także wsparcie w zakresie oznakowania i identyfikacji wizualnej – zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz warsztatu. Dzięki temu warsztaty mogą podkreślić profesjonalny poziom swoich usług, oferując klientom wysokiej jakości środki smarne i poczucie pewności, gdy ci szukają warsztatu godnego zaufania.
Po trzecie, Mobil Pro koncentruje się na praktycznym wykorzystaniu wysokiej jakości środków smarnych w codziennej pracy warsztatów. Produkty marki Mobil, cieszące się uznaniem zarówno w świecie sportów motorowych, jak i wśród milionów kierowców na całym świecie, stają się fundamentem budowania zaufania i profesjonalnych relacji z klientami. Dzięki nim warsztaty zyskują nie tylko pewność działania, ale również przewagę konkurencyjną.
Program oferuje kompleksowe wsparcie w różnych obszarach, zaczynając od rozszerzonego portfolio produktów na dolewki, które odpowiadają na bieżące potrzeby klientów, ale również stanowią dodatkowe źródło przychodów. Warsztaty mogą liczyć na pełne wsparcie także w zakresie narzędzi cyfrowych – w tym internetowego narzędzia doboru oleju – intuicyjnych rozwiązań zaprojektowanych z myślą o rozwoju biznesu i usprawnieniu codziennej pracy.
Nie bez znaczenia pozostają również działania marketingowe. Uczestnicy programu Mobil Pro otrzymują dostęp do profesjonalnych materiałów promocyjnych – zarówno w wersji cyfrowej, jak i drukowanej – które wspierają budowanie renomy warsztatu. Z kolei na nowych członków programu Mobil Pro czeka pakiet powitalny, zawierający zestaw niezbędnych materiałów ułatwiających szybki i skuteczny start. Dodatkowym atutem jest oferta merchandisingowa marki Mobil oraz jej partnerów, takich jak Toyota i Porsche w serii WEC, Toyota Gazoo Racing w rajdach oraz Oracle Red Bull Racing w Formule 1.
Dzięki atrakcyjnym nagrodom program wspiera zaangażowanie pracowników warsztatu i lojalność klientów.