ZF WSPIERA ELEKTRYFIKACJĘ RYNKU CZĘŚCI ZAMIENNYCH POPRZEZ PREZENTACJĘ ZRÓWNOWAŻONYCH PRODUKTÓW I INNOWACYJNYCH USŁUG

  • ZF Aftermarket prezentuje pierwsze na rynku części i rozwiązania serwisowe dla mobilności nowej generacji
  • Międzynarodowa premiera płynów do elektrycznych i hybrydowych układów napędowych podkreśla kompleksowe podejście ZF Aftermarket do elektromobilności
  • ZF jest pionierem zrównoważonego rynku części zamiennych dzięki rozszerzonej ofercie produktów regenerowanych

Mobilność nowej generacji, rozwijana dzięki pojazdom elektrycznym, autonomicznym obsługiwanym przez oprogramowanie, całkowicie odmieni rynek aftermarketowy. Na targach Automechanika firma ZF zaprezentuje nowy asortyment produktów innowacyjne koncepcje usług, wspierające warsztaty, dystrybutorów floty drodze ku transformacji. Po raz pierwszy ZF Aftermarket powita swoich gości Forum Messe Frankfurt. Ten efektowny budynek to idealne miejsce do nawiązywania kontaktów biznesowych spotkań klientami oraz prezentowania targowych premier na scenie głównej.

„Kompleksowe przenikanie branży pojazdów nowymi funkcjami łączności, oprogramowaniem i napędami elektrycznymi otwiera drogę do prawdziwej rewolucji na rynku części zamiennych. Wszystkie warsztaty muszą być na to przygotowane. Wczesne przewidywanie nadchodzących zmian i proaktywne przygotowania to kluczowe czynniki sukcesu dla wszystkich obecnych na tym rynku” – mówi Philippe Colpron, dyrektor dywizji ZF Aftermarket. Podczas targów ZF Aftermarket skupi się na prezentacji nowych usług i innowacyjnych produktów oraz na przekazywaniu rzetelnej wiedzy, aby otworzyć zupełnie nowy horyzont możliwości dla swoich partnerów.

ZF [pro]Tech stawia na elektryfikację wśród swoich partnerów poprzez innowacyjne usługi, budując ich zdecydowaną przewagę konkurencyjną

ZF szacuje, że do 2030 roku ponad połowa wszystkich nowo produkowanych na świecie pojazdów będzie miała napęd czysto elektryczny lub hybrydowy. W związku z tym firma ZF Aftermarket znacznie wzbogaci swój cieszący się uznaniem koncept warsztatowy ZF [pro]Tech o kolejne innowacje, które uzupełnią popularne szkolenia z zakresu wysokiego napięcia. Będą one obejmować tematykę z zakresu obsługi e-mobilności, innowacyjne rozwiązania dla warsztatów, a także narzędzia, które pozwolą zakomunikować konsumentom swoje kompetencje w zakresie napraw pojazdów elektrycznych.

ZF znacząco rozszerza ponadto asortyment produktów dla pojazdów elektrycznych i hybrydowych. Dotychczasowa oferta, od elementów układu kierowniczego i podwozia firmy LEMFÖRDER dla modeli VW ID.4 i ID.3, przez amortyzatory SACHS dla BMW i3, po klocki hamulcowe TRW Electric Blue dla Tesli Model S, zostanie teraz uzupełniona o e-płyny – środki smarne dla elektrycznych i hybrydowych układów napędowych. Nowe produkty zadebiutują na targach Automechanika.

ramach kompleksowego rozwiązania dla e-mobilności ZF Aftermarket wprowadza płyny do pojazdów elektrycznych hybrydowych

ZF Aftermarket wprowadza do oferty nowe oleje o wysokich parametrach: ZF Lifeguard eFluid do przekładni redukcyjnych samochodów elektrycznych, silników elektrycznych i elektroniki siłowej, a także ZF Lifeguard Hybrid do przekładni hybrydowych ZF w samochodach osobowych. Ponieważ moment obrotowy i moc w elektrycznych układach napędowych są wyższe niż w silnikach spalinowych, nowe e-płyny muszą spełniać najwyższe standardy wydajności i jakości. Jako dostawca rozwiązań dla rynku OE, ZF może zagwarantować spełnienie tych wysokich wymagań.

ZF Lifeguard eFluid i ZF Lifeguard Hybrid oferują najlepszą ochronę i mniejsze zużywanie się układu napędowego, zwiększoną wydajność oraz optymalną kontrolę temperatury nawet podczas intensywnego przyspieszania i rekuperacji.

ZF jest pionierem zrównoważonego rynku aftermarketowego dzięki rozszerzonej ofercie produktów regenerowanych.

Na targach Automechanika firma ZF Aftermarket skupi się na znacznie powiększonym asortymencie regenerowanych przekładni kierowniczych do samochodów osobowych i pojazdów użytkowych. Przekładnie kierownicze TRW zostaną wprowadzone do popularnych modeli pojazdów. Praktycznie we wszystkich segmentach samochodów swoją pozycję ugruntowała obecność funkcji elektromechanicznego wspomagania kierownicy. Coraz częściej w ten rodzaj układu kierowniczego wyposażane są nawet ciężkie SUV-y, limuzyny i samochody dostawcze. W takim przypadku jednak naprawa samej przekładni kierowniczej nie jest możliwa; zawsze konieczna jest jej całkowita wymiana. Znacznie poszerzona została również oferta przekładni kierowniczych WABCO Reman do pojazdów użytkowych, która obecnie obejmuje przekładnie kierownicze m.in. do samochodów ciężarowych: DAF, Iveco, Scania, Renault i Volvo.