Urządzenie do kalibracji systemów ADAS z możliwością kontroli geometrii zawieszenia pojazdu oraz kompensacji stanowiska do kalibracji.
Opis produktu
John Bean Tru-Point to jedno urządzenie, za pomocą którego serwis będzie mógł szybko zweryfikować geometrię pojazdu, wykonać kompensację podłoża i pozycjonowanie targetów ADAS na właściwym miejscu do wykonania kalibracji.
Prawidłowa geometria pojazdu jest konieczna, aby zapewnić prawidłowe wykonanie kalibracji ADAS. Najnowocześniejsze oprogramowanie, zaawansowana technologia kamer i tarcze XD są znane użytkownikom z urządzeń do geometrii. Tru-Point prowadzi użytkownika przez proces pozycjonowania targetów tak, aby wyeliminować błędy i pomyłki. Pozycjonowanie OEM jest osiągane za każdym razem (oś symetrii, oś kierunku jazdy lub w inny sposób) bez zmiany procesu dla użytkownika.
• Kontrola geometrii zawieszenia
– Pozwala na weryfikację stanu pojazdu przed rozpoczęciem kalibracji
systemów ADAS
• Najłatwiejszy i najszybszy system na rynku
– Kamery zastępują laser, dzięki czemu redukcja czasu wynosi 80%
– Sprawdzenie geometrii i pozycjonowanie targetów w mniej niż 4 minuty
• Kompensacja podłoża
– Oprogramowanie kompensuje nierówności podłoża, dzięki czemu procedura jest wykonywana z najwyższą precyzją na dowolnym stanowisku
• Automatyczne wprowadzanie danych (brak ręcznych pomiarów)
– Wysokość od podłoża, odległość od pojazdu, wysokość zawieszenia i inne informacje są mierzone automatycznie przez kamery w trakcie procesu
• Dokładne pozycjonowanie
– System zapewnia dokładność do jednego milimetra w pozycjonowaniu tablic, dzięki czemu gwarantuje najlepsze właściwe położenie
• Zgodność z procedurami OEM
– Pozycjonowanie jest przeprowadzane automatycznie wg osi pojazdu lub osi jazdy zgodnie z procedurą OEM danego pojazdu
• 100% poprawności procesu
– Procedura, wymiary tablic, odległości i gotowość pojazdu są sprawdzane w sposób automatyczny
• Standard dokładności
– Drukowane raporty potwierdzają wykonanie kalibracji zgodnie ze standardami; mogą one być przedstawiane użytkownikom pojazdu i firmom ubezpieczeniowym
• Dane i procedury
– Wszystkie dane i procedury ADAS są podawane przez system; pozwala to oszczędzać czas, eliminując konieczność szukania odpowiednich danych i procedur do kalibracji
• Brak konieczności wykonywania okresowej kalibracji
• Praca w chmurze
Kompletacja
• Zaciski AC400
• Przyrząd TIP do pomiaru wysokości zawieszenia do:
– weryfikacji poziomu podłoża
– lokalizowania i pomiaru położenia systemów radarowych różnych producentów
• 2 x klin blokujący koła
Monitor |
60 cm | monitor dotykowy o przekątnej 24” |
Wymiary po złożeniu |
76,2 x 134,62 x 208,28 cm |
Wymiary po rozłożeniu |
76,2 x 287,02 x 208,28 cm |
Kamery |
2 kamery, rozdzielczość Interpol. 20 Mpix |
System |
Custom UI and OS |
Rozstaw kół |
121,9 cm – 243,8 cm |
Rozstaw osi |
200,7 cm – 457,2 cm |
Waga wysyłkowa |
232,2 kg |
Waga własna |
170,5 kg |
Zasilanie |
100–230 V~, 50 Hz, 15 A (wymagane uziemienie) |
Aprobaty |
CE |
Średnica kół |
48,3 cm – 99,1 cm |
Waga zacisku |
3,2 kg |
Siła zaciskania |
64,6 N |
Konstrukcja |
stop magnezu |